17 Nisan 2013 Çarşamba

Garnier Ultra Dolce şampuan

Merhabalar
Her kadın saçlarına çok önem verir malum. Yaklaşık 3 sene önce saçıma su dalgası yaptırdım ve sonrasında onarmak için pek çok yöntem denedim ama nafile. Evet, tahmin ettiğiniz gibi saçlarım ince telli. Geçen sene kısa kestirdim saçlarımı ve saçlarım kendine geldi fakat bu sefer de nasıl baksam da kırılmasa hemen sorusu aklımı kurcaladı. Çeşitli şampuanlar, kremler, maskeler denedim fakat saçıma herhangi bir işlem uygulamamama rağmen yine kırıldı. Taa ki Garnier'ın Ultra Dolce şampuanlarıyla tanışıncaya kadar.Bir süreliğine İtalya'da yaşadım geçen sene. Parabensiz yazısını görüp hemen aldım. İlk olarak soldaki resimde gördüğünüz papatya ve bal özlü şampuanı kullandım. Sonuç gerçekten mükemmeldi. 5 ay boyunca kullandım ve tek bir kırık yoktu neredeyse.




Türkiye'ye dönerken de argan yağlı olanını aldım
.Şu an onu kullanıyorum fakat papatyalı olan kadar iyi gelmedi saçlarıma. Papatyalısı bir harikaydı gerçekten. Fakat ne yazık ki Türkiye'de satılmıyor bu şampuanlar. İtalya dışında bir de Fransa'da satıldığını gördüm. 15 çeşidi filan var ve gerçekten güzeller. Kullanabilme imkanı olanlara öneririm :)

10 yorum: