26 Ağustos 2013 Pazartesi

2013 MTV Video Müzik Ödülleri Kırmızı Halı



Herkese merhaba
Dün geceki MTV Video Müzik Ödüllerinde kim ne giymiş bir bakalım mı? 



Miley Cyrus yine o kocaman diliyle karşımızda. Soldaki mayo sahne kıyafeti. Sağdaki ise Kırmızı Halı kıyafeti. Asi kız havalarının bu kıza üç beden büyük geldiğini tekrar söylememe gerek var mı? Bir Rihanna değilsin tatlım.

Devamını oku




Katy Perry leoparlı maxi boy elbisesiyle karşımızda. Leopar başlı başına bir iddia zaten.Üst kısımdaki o tüyleri beğenmedim. Saç makyaj klasik sade Katy ama elbiseyi beğenmedim hiç.


Büyümüş de küçülmüş Selena Gomez nerelerde diyordunuz değil mi? İşte buyurun yine bir abartılı durum. Elbise fikir olarak yaratıcı ve güzel. Büstiyer bu sene moda tamam da olmuyor işte bu kıza bu tarz giyim oturmuyor. Saça da fön çektirmiş gelmiş. Toplasaydın bari en azından o saçları kızım.


Ne yalan söyleyeyim Taylor Swift beni çok şaşırttı. Gerçekten çok asil olmuş. Saç, makyaj da güzel. Bant formlu elbiseler de moda. Kısacası beğendim.


O eski Lady Gaga'dan eser yok şimdi. Tarzına uygun bir elbise giymiş deyip kısa kesiyorum.


Ciara transparan üzerine işlemeli bir elbise giymiş. Sadece elbiseyi görsem JLO sanırdım. JLO ile bütünleşmiş bir elbise tarzı bu. Eskide kaldı bu elbiseler, artık çok da moda değil. Ama yakıştırmış kendine Ciara.


One Direction yine biz çok cooluz havasında. Ne diyeyim Allah sevenlerine bağışlasın.

Son bir detayla bitirmek istiyorum bu yazıyı. Elmas dişler şu sıralar Hollywood'da moda oldu biliyorsunuzdur. Katy Perry de bu modaya uymuş ve ödül törenine kaplama dişleriyle gelmiş.


MTV Video Müzik Ödüllerinde göze çarpanlar bunlardı. Siz ne  düşünüyorsunuz? Kimleri beğendiniz?

Sevgiler
kirmizilaleblog.blogspot.com

1 yorum:

  1. Seldacığım çok teşekkürler. Sizlerden böyle güzel yorumlar almak çok çok mutlu ediyor beni :) Hemen takibe alıyorum siteni :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil