25 Ağustos 2013 Pazar

Ne giydim #1

Herkese merhabaa
Tatilimin son gunune gelmis bulunmaktayim. Hep yapmak istedigim ama surekli erteledigim ne giydim temali yazilarima da baslamak istiyorum. Malum deniz kum gunes ve ben plaja giderken etek ya da elbise yerine genelde sort giymeyi tercih ediyorum. Sizlerle favori sortumu da paylasmis olacagim bu vesileyle. Bakalim bugun ne giymisiiim :)


Bugun cizgi gunumdu! Pentiden sezon basinda severek aldigim renkli cizgili bikini ustu ile yine Pentiden aldigim kirmizi bikini altini kombin ettim. İki parcayi da cok severek kullaniyorum :) 



Pembe cizgili atleti Mangodan almistim gecen sene. Plajlarda boyle bol seyler giymek rahat oluyor. 

Sortumu ise Fransa'dan bir arkadasim getirdi. Cok severek kullaniyorum. Seffaf  canta ise bu sezonun olmazsa olmazi!

Avonun gunes kremlerini almistim yaz basinda. Onlari bitirmeye calisiyorum ve amacimi gerceklestirdim neredeyse! Garnier'in bronzlastirici gunes yagini ise kesinlikle tavsiye ediyorum. Senelerdir sut gibi bembeyaz olan bacaklarin artik cok hos, isiltili bir bronzluga sahip. Tesekkurler Garnier! :) 

Bir tatili de boyle bitirmis bulunmaktayim kizlar. Hala tatilde olanlara iyi tatiller diliyoruum. Sevgiyle kalin :)

Kirmizilaleblog.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder