22 Ağustos 2013 Perşembe

Yves Rocher Alisverisim-Detayli

Herkese merhaba
Bir onceki yazimda da belirttigim gibi Yves Rocherden yagli saclar icin arindirici sampuan, nem maskesi ve pembe bir sepet aldim gecen hafta. 


Oncelikle sampuanla baslamak istiyorum. İsirgan otlu bir sampuan ve buram buram isirganotu kokuyor. Ben bitki kokularini cok seviyorum fakat bu tarz kokulardan hoslanmiyorsaniz bu sampuani kullanirken zorlanabilirsiniz. 


Sampuanin seffaf bir yapisi var ve cok kopurmuyor. Aslinda normal olan, bir sampuanin cok kopurmemesi hepimizin bildigi gibi. Kullandiginiz andan itibaren sac derinizin arindigini ve ferahladiginizi hissediyorsunuz. Sampuanin vaadettiklerine bakacak olursak:


En onemli ozelligi tabii ki parabensiz ve renklendiricisiz olmasi. Saclariniz benimki gibi cok cabuk kiriliyorsa eger bu tarz parabensiz daha dogal icerikli sampuanlara yonelmenizi oneririm. Henuz bir haftadir kullaniyorum ve yaglandirmayi geciktirdigini soylemek icin henuz cok erken. İlerleyen zamanlarda bu sampuanin etkileriyle ilgili bir yazi da yazarim. Ama simdiye kadarki kullanimima dayanarak diyebilirim ki bu sampuani begendim.


Simdi sirada uzum ozlu nemledirici maske var. Bu hediye olarak geldi. Denemek istedigim bir maskeydi. Cok guzel denk geldi bu happy hours :)


Pembe kremsi bir yapisi var ve sadece 3dk cildinizde tutuyorsunuz. Uzum kokuyor gercekten de ve bu cok guzel bence. Ben yagli bir cilde sahibim o yuzden yaz aylarinda ozellikle cok kullanabilecegim bir maske degil. Fakat kis aylarinda haftada bir kullanmayi kesinlikle dusunuyorum. Cildinizin nemlendirildigini hissediyorsunuz gercekten. Ozellikle kuru bir cilde sahipseniz bu maske tam size gore. Fakat yagli ya da karma cildiniz varsa da kisin rahatlikla kullanabilirsiniz :)


Son olarak da bu sevimli sepeti aldim. Sac bakim urunlerimin hepsini koydum icine ve cok sik oldular. Ben cok begendim.

Sevgiler :)
Kirmizilaleblog.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder