29 Eylül 2013 Pazar

Neler yaptim ve Nerelerdeydim

Herkese merhaba
Yaklasik iki haftadir yazamadim. Cok sagolsunlar bazi takipcilerim nerelerde oldugumu ve iyi olup olmadigimi soran mailler ve yorumlar yazdilar. Bunun uzerine kisa bir yazi yazayim dedim. Bunu hem sizlerle ilgilenemedigim icin bir ozur yazisi olarak dusunun hem de biraz hayatimdan bahsettigim bir yazi olarak.
İstanbul'da oturuyorum ve ingilizce ogretmenligi son sinif ogrencisiyim. Kardesim de bu sene istanbul'da bir universiteyi kazandi ve bir haftam ona yurt bulmak ve onu yurda yerlestirmekle gecti. Umarim en kisa zamanda adapte olur İstanbul'daki yasama.
Sonrasinda ise erkek arkadasimla yazin son tatiline cikalim dedik ve Agva'ya gittik. İlk gun baya soguktu fakat sonraki gunler hava cok guzeldi ve guzel bir tatil yapmis olduk. Agva ile ilgili ayri bir post hazirlamak istiyorum. O yuzden her seyi burada soyleyip heyecani kacirmayayim :)
Tum bunlar disinda tabii okul basladi. Staja baslayacagim onumuzdeki hafta. Cilgin yogun bir donem beni bekliyor. Ayrica calisiyorum da. Yani yine aniden ortalardan kaybolursam bilin ki bir yerlerde elimde kartonlar, kagitlar ders plani hazirliyorumdur:)
İste boyle kizlar vakit ayiramadigim icin cok cok ozur dilerim sizlerden! En kisa zamanda telafi edecegim. Kendinize iyi bakin ve mutlu kalin!

Sevgiler
Kirmizilale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder