24 Ekim 2013 Perşembe

Favori Avon Rujlarim

Sonbaharin son gunesli gunlerinden herkese merhabaa
Bugun sizlerle kullandigim eski-yeni seri Avon rujlarimi tanitacagim. Bazilari eski seri oldugu icin dizaynlari degismis ya da yururlukten kalkmis olabilir. Annem Avon satis temsilcisi oldugu icin evde Avon urunu cook. Fikrimi merak ettiginiz baska bir Avon urunu varsa soyleyebilirsiniz ve onunla ilgili yazi yazabilirim hemen :)
Konumuza geri donecek olursak en sevdigim Avon rujlarim soyle


Dudak rengim koyu oldugu icin hic nude tonlarinda rujlarim yok. Genelde pembe, kirmizi ve daha koyu tonlari tercih ediyorum. 


Fark ettiginiz gibi cogunlugu Color Trend serisinde. Fiyatlari cok uygun oldugu icin. Bir ruj fiyatina 2 belki de 3 tane Color Trend ruj aliyorum. Boylece bir suru renk bulunuyor elimde :)


Flassiz cekim yaptim ki esas renkleri daha iyi belli olabilsin diye. Avon rujlarinin surusu rahat, fiyatlari da uygun. Kaliciliklari cok iyi degil tabii ki ama boyle fiyata boyle hizmet diyoruz :) fakat bence kataloglardaki en buyuk sorun rujlarin esas rengini yansitamalari. Rengini begenip bir ruj siparis ediyorum fakat gelen renk bambaska. Bu konuda kendilerini gelistirmelero gerekiyor bence. 


Swatchlari bir ust resimdeki rujlarin sirasiyla yaptim boylece hangi rujun renginin hangisi oldugu kolayca anlasilsin diye. Ben sahsen Vibranta bayiliyorum, tam bir nar cicegi rengi. Sonbaharda Flirtu surmeyi de cok seviyorum. Cok tatli bir mercan rengi o da.

Ilk uc siradaki pembeler cok bir renk farki yaratmiyor dudaklarimda o yuzden ozellikle ikincisinin fark ettiginiz gibi dibi gelmis bulunmakta. Nasilsa belli olmuyor diye suruyorum da suruyorum :)

Sizin favori Avon rujlariniz neler? 

Sevgiler :)
Kirmizilale

21 yorum: