25 Ekim 2013 Cuma

Gunun ojesi #7

Herkese merhaba
Bu aralar moralim cok yerinde. Dun lilakutum geldi. Son iki uc gunde iki cekilisi kazandigimi ogrendim. Bugun Clinique'den siparis verdim. Biraz tuzlu oldu ama dayanamadim :) Ama cok net belirtmek istiyorum ki kozmetik diyetine giriyorum. Uzunca bir sure herhangi bir sey almayacagim( ihtiyac disi tabii ki) 
Neyse sadede gelecek olursak Yine bir oje yazisiyla karsinizdayim.


Bugun cok eskilerden kalma ve uzun suredir surmedigim bir ojeyi sectim. Rengi bordo ama daha cok pembeye kaciyor. Flormar'in Ultralasting serisindeki 31 numarali bu oje keske ismi gibi ultralasting olsaydi demeden edemiyorum. 


Dun surdum ve bugun tirnak uclarimdan soyulmaya basladi. Tirnak bazlarindan alacagim bir ara. Belki daha kalici olur. Daha iki dakika once kozmetik alisverisi yok diyordum degil mi been aah aah :)
Sonuc olarak yine hosuma giden bir renk ojeyle karsinizdaydim. Esen kalin sevgiyle kalin efendiim :)

Kirmizi lale

4 yorum:

  1. ojenin rengi çok güzel ben zaten bayılıyorum kımızıya. Moralin hep düzgün kalsın sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canııım, çok tatlısın :) Hepimizin morali hep düzgün olsuuun :)

    YanıtlaSil
  3. Base coat, top coat kullanmalısın kalicilik için. Sevgiler :)

    YanıtlaSil