15 Kasım 2013 Cuma

Saatini yaratmak ister misin?

Herkese merhabalar
Havalar yavas yavas sogumaya baslayarken ben de icinizi isitacak bir haberle karsinizdayim. Daha once de bahsetmistim ozel bir hediye arayisindayim bu aralar ve mukemmel bir hediye secenegi buldum. Kendi tasarladiginiz bir saatiniz olsun istemez misiniz? Ya da kendi tasarladiginiz ozel bir saati ozel birine hediye etmek? Eveet seslerini duyar gibiyim. O zaman www.saatiniyarat.com tam size gore. 

Siteye kolayca uye oluyorsunuz ve saatinizin seklinden kayis rengine, arka plan resminden rakamlarin sekline kadar her seyi kendiniz tasarliyorsunuz. Isterseniz kendi bilgisayarinizdan resim indirip hayatinizdaki en ozel insanlarin resimlerini saatinizde tasiyabilirsiniz. 

Oncelikle kendime asagidaki saati tasarladim. Erkek arkadasima da bir tane tasarlayip hediye etmeyi dusunuyorum. 


Ne dusunuyorsunuz begendiniz mi? :) ben hazir resimlerden kullandim ama siz istediginiz arka plani kullanip ozellestirebilirsiniz. Ne duruyorsunuz haydi www.saatiniyarat.com a :)

Sevgiler
Ebru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder