30 Aralık 2013 Pazartesi

Çekilişimin Sonucu

Herkese merhabaa
İlk çekilişim dün gece 00.00 itibariyle bitti arkadaşlar. 3 kişi herhangi bir link vermediği için çekiliş hakkı kazanamadı maalesef. 2 kişi de birden fazla katılmış. Onların da sadece tek bir katılım hakkını geçerli saydım. Toplam 219 katılım hakkı vardı. Bu kadar çok kişinin katılacağını hiç düşünmemiştim ^_^

Katılan herkese çok teşekkür ediyorum öncelikle. Kazananı random.org aracılığıyla belirledim. Bakalım kim kazanmış :)


Vee kazanan 136 numarada çekilişime katılan kişi oldu. Bakalım 136 numaralı katılımcı kimmiş :)


Kazanan Elif Yücel oldu.


Elif Yücel'i tebrik ediyorum ve adres bilgilerini kirmizilaleblog@gmail.com'a göndermesini rica ediyorum. Hediyelerini güzel günlerde kullanmasını diliyorum :)

Herkese iyi yıllaaar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder