19 Aralık 2013 Perşembe

Kozmela indirimi

Merhabalar
Günlerdir her yerde Kozmela indirimi yazılıyor çiziliyor. Hala duymadıysanız diye bir de ben yazayım dedim. Yarından itibaren 30 Aralık'a kadar  her gün bir markada Kozmela.com'da %40a varan indirimler var. Benim bu indirimden alacaklarıma gelecek olursak:
  • Sonunda bir Real Techniques fırçam olsun deyip Travel Essentials setini alacağım. Bildiğim kadarıyla ülkemizde Real Techniques'in distribütörlüğünü yapan tek firma Kozmela.com. Daha önce hiç alışveriş yapmadım bu siteden fakat güvenilir bir firma olduğundan rahatlıkla alışveriş yapacağım.
  • Alacağım bir diğer ürün ise cilt bakım ürünü. La Roche Posay'in Effaclar Duo'sunu almayı planlıyorum. Bloglarda o kadar methini duydum ki bir deneyeyim dedim bu sivilceli,yağlı cildime.
İhtiyaç dahilinde az ve öz bir alışveriş yapmayı planlıyorum gördüğünüz gibi. 
Peki siz bu indirimlerden yararlanacak mısınız? Neler alacaksınız?


Sevgiler :)

19 yorum: