7 Aralık 2013 Cumartesi

Mihera.com

Herkese merhabalar
Bugün sizlere Mihera.com'dan bahsedeceğim. Türkiye'nin dört bir yanındaki tasarımcıların özel tasarımlarını bir araya getiren Mihera.com size ve sevdiklerinize özel hediye seçenekleri sunuyor. Şurada bahsettiğim gibi geçtiğimiz haftalarda Syafroditeventine katılmıştım. Etkinliğimizin sponsorlarından biri olan Mihera hepimize özel hediyeler göndereceğini söylemişti ve geçen gün kargom geldi. Çok şık bir kutuda gönderilmişti hediyelerimiz. Güzel bir not ve yarım iskambil kartı vardı. Birçok blogger arkadaş gibi yarım iskambil kartının gizemini ben de çözemedim henüz :)


Çok şık beyaz ve yeşil birer bileklik göndermiş Mihera.com. Başta Melodi ve Reyhan hanım olmak üzere Mihera.com'a çok teşekkür ediyorum. Bilekliklerimi çok beğendim ve hemen taktım gördüğünüz üzere :)





Şimdi de Mihera.com nedir ve kimdir bir bakalım:

Mihera.com ile Heyecan Dolu Tasarımları Keşfedin
Mihera.com tasarımcıların ve tasarım ürünler üreten firmaların ürünlerini, farklı olmayı yaşam şekli haline getirmiş binlerce üyesine sunuyor. 100`e yakın yerli ve yabancı tasarımcıya ev sahipliği yapan mihera.com, tasarımcılara da tanınmışlık sağlıyor.

Türkiye’nin İlk Tasarımcı Platformu
Galata`dan Alaçatı`ya kadar Türkiye`nin yetenekli tasarımcılarını bir araya getiren mihera.com, üyelerine hayatlarına renk katacak, farkındalıklarını ortaya çıkaracak ürün deneyimleri sunuyor. Tasarım bir minder ile salonunuza, el yapımı bir kolye ile tarzınıza, ahşap bir papyon ile iş yaşantınıza tasarım katacaksınız.

Mihera.com’dan En Özelinize En Özel Hediyeler!
Yılbaşının yaklaşmasıyla beraber sevdiklerinize ne alacağım telaşına girmiş olabilirsiniz. Benzer ürünler satan markalar yerine, tasarımcının hayal dünyasından hayata geçmiş ürünlerle sevdiklerinize tasarım dolu bir dünya verin. En özel hediye paketleri ile tasarımlarınız anında yanınızda olsun.


Mihera.com'a tekrardan teşekkür ediyorum bu güzel hediyeleri için :)
Sevgiler 
Ebru

İlk çekilişime katılmadıysanız şöyle buyrun :)

5 yorum: