20 Aralık 2013 Cuma

Mim #4

Merhabalaar
Sevgili arkadaşım Gözde'nin Masal Adası blogunun sahibi Gözde beni mimlemiş. Bu seferki mimimizin ismi En Sevdiğim.



1- En sevdiğin renk
Blogumun isminde de geçen kırmızı tabii ki :)

2 - En sevdiğin çiçek?
Buna da lale diyeceğim güleceksiniz :)

3 - En sevdiğin yemek/sebze/içecek?
Tam bir balık aşığıyımdır. Bizim evde haftada bir gün mutlaka balık pişerdi. Şimdi yurt ortamına geçince en çok özlediğim şeylerden biridir balık. Sebze olarak da karnıbaharı çok severim. Yemeğini değil de ya kızartmasını ya da anneannemin mükemmel tarifi olan kısık ateşte sadece hafif yağda kendi kendine piştiği halini çok severim. İçecek olarak da yemekle birlikte en çok ayran içmeyi severim. Boş zamanlarımda ve sabahları ise yeşilçay içerim.

4 - En sevdiğin yerli/yabancı şarkı?
En sevdiğim yerli şarkı sürekli değişir. En son konserine gidip ruhen arındığım ve etkisinden çıkamadığım Birsen Tezer şarkılarına takılmış durumdayım şu sıralar. Yabancı olarak da Oi Va Voi-Refugee ve Norah Jones-Sunrisedan hiç bıkmam

5 - En sevdiğin komedyen?
Cem Yılmaz diyelim adettendir :)

6 - En sevdiğin kız/erkek ismi?
Kızlarda Ece ve Nehir ismini çok severim. Erkeklerde ise (vallahi güneşi beklerkenden etkilenmedim) Kerem ismini çok severim :)

7 - En sevdiğin kitap?
Küçük Prens :)

8 - En sevdiğin yerli/yabancı oyuncu?
Zerrin Tekindor'un oyunculuğunu çok beğeniyorum. Tiyatro sahnesinde de izleme fırsatı buldum, mükemmel. Yabancılarda da Natalie Portman'ı çok severim.

9 - En sevdiğin yerli/yabancı film?
Yaklaşık 5 dakikadır düşünüyorum ama karar veremedim bu konuda :)

10 - En sevdiğin yerli/yabancı dizi?
How I met your mothers, Once upon a time, Supernatural ve Game of Thrones izlerim. Bir de son zamanlarda Friendse başladım. Sanırım ben de herkes gibi "Friends kalpkalpkalp" diye gezinmeye başlayacağım. Neyse aramızda kalsın :)

11 - En sevdiğin yerli/yabancı şehir?
İzmir'i çok severim. Manisa'lı olduğum için hem aileme yakın hem de güzel bir şehir diye düşünürdüm hep bakalım hayat neler gösterecek :) Yabancı şehir olarak da geçen sene 5 ay kadar İtalya'da Padova diye bir şehirde kaldım. Venedik'e yarım saat uzaklıktaydı ve modern bir şehirdi. Belli bir yaşı geçtikten sonra huzur bulunabilecek bir şehir fakat şu anki durumuma göre Madrid'de yaşamak isterdim. İspanya hem ucuz hem de Madrid çok güzeel:)

12 - En sevdiğin gazete/gazeteci?
Radikal ve Milliyet'i takip ederim genelde internetten.

13 - En sevdiğin mevsim/gün/ay? 
En sevdiğim mevsim yaz tabii ki. Deniz, kum, güneş, tatil daha ne isterim ki... Gün de cumartesiyi severim. Haftasonunun ilk günü, yihuu :) Ay da Haziran, çünkü doğum günüm var ve yaz başlangıcı.

14 - En sevdiğin kıyafet/kıyafet tasarımcısı/takı?
Kırmızı kabanımı çok severim. Takı olarak da küpe çok kullanırım.

15 - En sevdiğin makyaj malzemesi/bakım ürünü?
Son zamanlardaki favorim M. Asam Magic Finish (Yazısı için tık) Bakım ürünü olarak da duştan sonra kullandığım Natura Therapy Peel-off Mask'a bayılıyorum. (yazısı için tık)

16 - En sevdiğin çizgi karakter?
Şirinleeeeer

17 - En sevdiğin anı?
Erkek arkadaşımın Bolonya Havaalanına geldiği an

18 - En sevdiğin özelliğin?
Önce sevmediğim özelliğimden bahsedeyim. Küçükken çok çok çok alıngan bir insandım, şu an onu biraz aşmış durumdayım ama yine de normalin üzerinde bir alınganlığa sahip olduğumu söyler yakın çevremdekiler. Bir de yakın olduğum insanlar beni hayal kırıklığına uğratırsa bunu hazmedemiyorum ve bir türlü üstesinden gelemiyorum. En sevdiğim özelliğime gelecek olursak da iyi bir dinleyiciyimdir, bir de iyi yemek yaptığımı söylerler :)

19 - En sevdiğin his?
Sevgi ve güven hissi herkese lazım özellikle de güven.

20 - En sevdiğin canlı?
Hayvanlarla pek aram iyi değildir. İnsanlardan da yeteri kadar çektik deyip çiçekler demek istiyorum :)

Benim en sevdiklerim böyle. Umarım beğenmişsinizdir :) Gözde'ye tekrardan çok teşekkür ediyorum Eski bir mim o yüzden pek çok kişi yaptı diye biliyorum ben. Yapmak isteyen herkesi mimliyorum ben dee :)

Sevgiler


18 yorum: