25 Ocak 2014 Cumartesi

Clinique Pore Solutions Stay Matte Hydrator

Herkese merhabalar
Bugün sizlere şu yazımda da bahsettiğim Clinique Pore Solutions Stay Matte Hyrator'u anlatacağım. Bu ürünü 2 ay önce şurada da okuyabileceğiniz gibi online Clinique alışverişimde almıştım ve 2 aydır kullanıyorum. Aslında gözenek küçültücü serumu alacaktım fakat stoklarda kalmadığı için bu ürünü denemek istedim. Açıkçası internette de ürünle ilgili pek yorum bulamadım. O yüzden deneyip deneyimlerimi de sizlerle paylaşmak istedim. Öncelikle ürünün neler vadettiğine bakalım:
Cildi anında matlaştıran formül, ihtiyaç duyulan nemi sağlayarak yağlanmayı ve parlamayı engeller. T bölgesi dahil olmak üzere tüm yüz ferah ve rahat hissedilir. Eşsiz optik ışık molekülleri sayesinde geniş gözenek görünümünü anında kapatır. Düzenli kullanımda geniş gözenek görünümünü azaltır. Anti-alerjiktir. 


Kuru,karma, yağlı ve çok yağlı ciltlerin kullanabileceği bir ürün. Ben bu ürünü cildimi temizleyip, tonikleyip, nemlendirdikten sonra yani 3 adımlı cilt bakımımı tamamladıktan sonra kullanıyorum.
Yağlanmayı ve parlamayı önlemede anında etkili. Sürdüğünüz anda cildinizdeki yağı emdiğini hissediyorsunuz zaten ve o gün cildiniz parlamıyor artık.
Aynı zamanda güzel bir makyaj bazı olduğunu düşünüyorum. Ciltteki parlamayı alıyor ve makyajınızın akmasını önlüyor.
Fakat ne yazık ki gözeneklerimi küçültmedi. Evet ilk sürdüğünüzde yağı ve parlamayı önlediğinden olsa gerek gözeneklerinizin görünümü azalıyor. Ama ürün açıklamasında yazdığı gibi geniş gözenek görünümümü uzun vadede azaltmadı ne yazık ki. Fakat ben serinin tüm ürünlerini kullanmadığımı belirtmek isterim. Sadece Clinique Dramatically Different Nemlendirici Jel ve bu ürünü kullandım. Serinin tüm ürünlerini kullanarak daha iyi sonuçlar elde edilebilir.
Kesinlike alerjik bir reaksiyonla karşılaşmadım. Anti-alerjik bir ürün.


Kremsi bir yapısı var ürünün. Cilt tarafından kolayca emiliyor.
50 ml si 129Tl gibi bir fiyata satılıyor. Açıkçası fiyatı bence fazla. Parlamayı önleyici ve anlık gözenek küçültücü daha uygun fiyatlı ürünler piyasada mevcut.
Son olarak eğer yağlanma ve parlama sorununuz varsa bu ürüne bir şans verin derim ben çünkü cilde verdiği his gerçekten çok güzel. Ciltteki yağı emip yumuşacık hale getiriyor. Fakat derdiniz benimki gibi gözenekler ise üzgünüm ama ben bir etkisini göremedim. Fakat tabii ki her cilt birbirinden farklıdır. Bunlar benim kişisel görüşlerimdir. 
Aranızda bu ürünü kullanan var mı? Sizler gözeneklerinizle ve parlamayla savaşmak için neler kullanıyorsunuz?
Sevgiler
Kırmızı Lale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder