22 Ocak 2014 Çarşamba

Günün Ojesi #8

Herkese merhaba sevgili takipçilerim
Bugün sizlerle yılbaşında sürdüğüm ojelerimi paylaşacağım. Gecikmiş bir yazı oldu, affola :)
Yılbaşında malum bir çoğumuz ışıltıyı tercih ediyoruz gerek ojelerimizde gerekse kıyafetlerimizde. Ben de Flormar 313 numaralı siyah oje ve Flormar GL05 numaralı Glitter ojeyi tercih ettim. Umarım beğenirsiniz.


Flormar ojelerini normalde çok kalıcı olmadıkları için pek sevmem ama top coat olarak bu glitter ojeyi kullanınca kalıcılığı arttı ve çok güzel bir görüntü oluştu. Glitter oje renksiz bir oje, sadece içinde parıltıları var. Görüntüsü sizi aldatmasın ben de hem siyah hem de parıltılı bir oje olduğunu düşünerek almıştım çünkü.


Ben açıkçası çok sevdim bu oje kombinasyonunu. Özellikle gece çok şık duruyor ve ışıltılarına bayıldım.
Siz nasıl buldunuz? Herkese güzel günleeer

Sevgiler :)
Kırmızı Lale




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder