28 Ocak 2014 Salı

#Sendeinceldavet Blogger Buluşmamız

Herkese merhabalaar :)
Bu soğuk havada içinizi ısıtacak bir yazıyla karşınızdayım efendim. Manisa İstanbul arası mekik dokurken anca yazabiliyorum yazımı. Yazıma İstanbul'dayken başladığım için hava soğuk diye başladım fakat Manisa sıcacık şu an. Ay memleketim kalpkalpkalp :)

Biz cumartesi günü Sendeincel blogunun sahibi sevgili arkadaşım Sevinç'in blogunun 1. yılını kutladık. Avcılar'da bulunan The Kahve adlı mekanda toplandık saat 12 itibariyle. Biz Biricitinyeri blogunun sahibi Yasemin ile erken gittik yardım etmek için. Fakat Sevinç çoğu şeyi halletmişti bile (helal olsun demeden geçemeyeceğim:). 10 kişiydik ve çok samimi bir ortam oluştu. Afrodit Eventinde tanıştığım arkadaşlarım çoğunluktaydı . Onlarla tekrardan böyle güzel vakit geçirmek çok güzeldi. Sendeinceldavette ise ilk defa Livaledair blogunun sahibir sevgili Yasemin ve Derinceece blogunun sahibi Ece ile tanıştım ve iyi ki tanımışım sizleri :) Böyle tatlı, hoş sohbet insanlarla vakit geçirmek paha biçilemezdi.


Davetin başlarında çekilen en derli toplu fotoğrafımız bu oluyor sanırım. Kadraja sığmak için baya bir çaba sarfettik :)




Kırmızı Lale yazılı mükemmel kurabiye Atölye Ful'e ait. Simit Sarayı ise kurabiyeleri, poğaçaları ve simitleriyle günümüze lezzet kattı. Soldaki sarı çiçekli harika kurabiye ise Sevinççiğimin yeni projesi Kurabiyeciden. Çok yakında Sevinç'in bu lezzetli kurabiyeleriyle adını herkese duyuracağından eminim :)



Bu gördüğünüz hem göze hem de damağa hitap eden pasta ve kurabiye ise Evdenpastaya aitti. Kendisiyle tanışma fırsatım oldu. Çok şeker bir hanımefendi ve harikalar yaratıyor :)


Sürekli yeyip içmedik tabii ki :) Çok değerli firmaların temsilcileri de bizlerleydi. İlk olarak Murat bey bize Hardline ürünlerini tanıttı. Aklımızdaki tüm soruları tek tek itina ile cevapladı.


Daha sonra dünya tatlısı Melis hanım kokuları ve şık tasarımları ile bizi mesteden Ulric de Varens parfümlerini tanıttı bizlere. Kaliteli parfümleri böyle uygun fiyata bulabilecek olmak bizleri çok sevindirdi. Detayları bir sonraki sponsor yazımda açıklayacağım :)


Vee son olarak da Les Naturelles'i dinledik. Kendileri Ocak ayında piyasaya sürülen bir marka ve evlere gelip cilt bakımı yaptıktan sonra ürün satışı yapıyorlar. Ürünlerini kesinlikle eczanelerde bulamıyorsunuz. Sebebi ise yanlış kullanımı engellemek. Ürünler hepimizin dikkatini çekti ve ayrıca biz bloggerlara bir jest yaparak aramızdan 5 kişiye cilt bakımı hediye ettiler. Kazanan arkadaşları da buradan bir kere daha tebrik ediyorum :)


Madem çekiliş dedik sizlere diğer çekilişleri de anlatayım :) Noel baba misali tek tek hediye dağıtan Sevinççiğim ilk olarak bizlere Mihera'dan gelen hediyeleri dağıttı ve çekilişle aramızdan bir kişiye ayrıca bir hediye daha verdi Mihera :) Ve bu hediyeyi "Aa kesin Ece toplayacak tüm hediyeleri, ben hiç şanslı değilimdir" diyen Livaledair blogunun sahibi Yasemin kazandı. Hediyesi ise "Trust me I'm a blogger" kolyesiydi, güle güle kullansıın :)


Bir diğer çekiliş ise Dermomarket tarafından yapıldı efendim. Bu çekilişin 5 kazananı olacağı için heyecan daha fazlaydı. Herkeste aynı totem vardı "Ay bana hiç çıkmaz ki canııım" ve bu totem işe yaradı Makyaja Yeni Başlayan Kız blogunun sahibi Ezgiciğim hediyenin sahibi oldu.


Bir diğer kazanan ise Özlemlekelebeketkisi blogunun sahibi güleryüzlü öğretmen hanım Özlem oldu :) İnsan hangi objektife bakacağına şaşırıyor canıım :)


Mor Hastası da bir başka Dermomarket çekilişi kazananıydı. Yeni saçları ona şans getirdi bence hep böyle kullan saçlarını :) Yasemin'in yüzündeki "Bana da çıksın artıık " ifadesi ise kameralardan kaçmadı efendim :p


Veee Sevinç'in kızı Nisa'nın çektiği bir diğer kağıtta benim ismim vardı ve ben de bir Dermomarket çekilişi kazananı olduum :) Mutluluğum gözlerimden okunuyor, bir de hangi kameraya poz versem aman Allahım ifadesi de mevcut yüzümde :D


Vee Nisa son kağıdı çektiğinde Yasemin'in adı çıktı ve Yasemin'in keyfine diyecek yoktu doğrusu :) Biricit Dermomarket hediyesiyle çok mutluu :*


Vee sonunda Derinceece blogunun sahibi sevgili Ece şanslı olduğunu gösterip Zuzubo çekilişini kazandı. İzmir'e giderken kızına eli boş gitmeyecek olmanın verdiği mutluluk Ececiğimin gözlerinden anlaşılıyordu :)

İyi ki varsınız bebişler diyerek son noktayı koyarken yazıma sizlerle birkaç fotoğraf daha paylaşmak istiyorum <3


Kapak kızı olmamıza az kaldı tatlışlar, elbet bir gün keşfedileceğiz :p


Hediye dolu bir fotoğraf :)


Vee topluca biz <3



Canlar, canısılar, tatlışlar, bebişler ay her türlü sevgi sözcüğü de sizlere gelsin işte :)

Gördüğünüz gibi biz Sendeinceldavette çoook güzel vakit geçirdik. Bu yazıyı yazarken bile yüzümde tebessümler oluştu ve her cümlenin sonuna gülücüklü smiley koymak istedim :) Blog dünyası bana çok güzel dostluklar kazandırdı başta Sevinç ve Yasemin olmak üzere :) Ece, Ezgi, Gözde, İrem, Özlem,Yasemin, iyi ki tanıdım sizleri ve Sevinççiğiiim blogunun nice senelerini kutlamak dileğiyle :) Emeklerine ve o tertemiz yüreğine sağlık. Çok çok güzel ve sana yakışır bir etkinlik oldu, bir kez daha teşekkürler :) Herkesle tekrar görüşmek dileğiyle, sevgi kelebeği Ebru yazısını burada noktalar. Değerli sponsorlarımızla ilgili yazı yarın gelecek. 

Katılan arkadaşlarım
ve ben
http://kirmizilaleblog.blogspot.com.tr/

Sevgiyle kalın

Kırmızı Lale

12 yorum:

  1. Canım benim bende iyiki tanımışım seni çok mutlu oldum ayrıca totemimin herkeste tutmasıda iyi oldu:) en kısa zamanda görüşmek dileğiyle öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlim cok iyi oldu vallahi :) gorusuruz, sevgiler :*

      Sil
  2. Canım seni bu vesileyle tanımış olmaktan inan ki bende çok mutluyum.İnşallah bu kadarla kalmayız her daim görüşmeyi isterim çok çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim daha sonra umarim gorusuruz tekrardan:)

      Sil
  3. Ne güzel yazmışsın :)) Hep görüşelim, hep hep hep :)

    YanıtlaSil
  4. Kuzumm cok güzel bir gun gecirmissiniz ben avcilarda oturuyorum keşke çıkıp merhaba deseydim sizlere çok üzüldüm sizleri goremedigime:( baska sefer görüşmek dileğiyle öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah be tatlim keske ugrasaydiiiinnn seni de gormus olurduk :) neyse artik eminim en kisa zamanda tekrar gorusecegiz :)

      Sil
  5. Canım çok güzel yazmışsın çok eğlenceli bir yazı olmuş ben en çok bu yazıyı severek okudum vallaha :))

    YanıtlaSil
  6. Canım benim bende yazını okurken yüzümde kocaman tebessümler oluştu:) İyi ki tanıdım seni . Seni seviyor ve kocaman öpüyorummm

    YanıtlaSil
  7. Canim benim ben de seni tanidigima o kadar mutluyum ki anlatamam :) emegine saglik tekrardan, kocaman opucukleeer :*

    YanıtlaSil