23 Şubat 2014 Pazar

Cala Collagen Makyaj Temizleme Mendilleri

Herkese merhabalar

Birçoğumuza makyaj temizleme rutini işkence gelir. Tüm o yorgunluğun üzerine makyajı çıkarmak yüzü temizlemek, toniklemek falan filan uzun iş gerçekten. Ama bazen insanın canı çok fazla uğraşmak istemiyor ve tam bu zamanlarda makyaj temizleme mendilleri imdadımıza koşuyor. Makyaj temizleme mendillerini evde mutlaka bulundururum. Çünkü gerçekten çok pratikler. 4 ya da 5 markanın makyaj temizleme mendilleri var elimde. En çok kullandığım ve içerisinde son 1 tanesinin kaldığından başlayarak tek tek yazacağım.

Bugünkü konuğumuz Cala Collagen Makyaj Temizleme Mendilleri. İçerisinde 30 tane mendil bulunuyor ve şimdiye kadar kullandığım en ıslak yapıdaki makyaj temizleme mendili. Normalde bu tür mendillerin ağzı açılınca muhakkak kuruma oluyor fakat bu mendiller oldukça ıslak.


Göz ve ten makyajını çıkarmakta başarılı buluyorum. Fakat ben waterproof ürünler kullanmıyorum bu yüzden waterproof ürünlerdeki etkisini bilemiyorum.

Herhangi bir yanma ya da tahrişle karşılaşmadım.Kokusunu çok sevdim ve yanlış hatırlamıyorsam toplam 4 çeşidi var bu mendillerin. Bendeki kolajen olanı.

İçerisinde maalesef paraben var. Çok da doğal içerikli bir ürün değil ne yazık ki.

Ben makyaj temizleme mendili kullanımı sonrası yüzümü tekrardan yıkayıp arındırıyorum her zaman ama dediğim gibi hiç haliniz yoksa çok pratik.

Ürün Gratislerde 3.75 gibi bir fiyata satılıyor.

Sevgiler

Kırmızı Lale :)

2 yorum:

  1. selam ben Bioder in makyaj temizleme mebdilini kullanıyorum.. oldukça pratik ve sağlıklı. kullandığım için söylüyorum kesinlikle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. @adsız güzel tavsiyen için çok teşekkürler, aklımda bulunsun bir sonraki alışverişimde :)

    YanıtlaSil