7 Şubat 2014 Cuma

Mim - Sevgililer Günü

Herkese merhabalar
Malum Sevgililer Günü yaklaşıyor, herkeste bir telaş :) Canım Biricitim beni mimlemiş ve sizlere sevgililer günü ile ilgili soruları cevaplayacağım elimden geldiğince. Biricite de çok çok teşekkürler beni mimlediği için :) eveet sorular şöyle efendim:

1- Sevgililer günü sizin için önemli mi?

Sevgiyi yalnızca özel günlerde ifade etme taraftarı değilim. Sizin için özel insan yanınızdaysa zaten her gün sevgililer günüdür size:) Ama sevgililer gününde de insan özel ya da farklı bir şeyler bekliyor tabii ki :)



2- İyi sevgili tanımı sizce nasıl olur?

Öncelikle o özel insanın varlığı size huzur vermelidir.  Beraber vakit geçirmekten hoşlanmalısınız. Birbirinizi anlamalısınız ve yeri geldiğinde karşılıklı tolere edebilmelisiniz yani birbirinize uyum sağlamalısınız. O insanın hayatınızdaki varlığı size güç vermelidir ve birbirinizin her zaman yanında olduğunuzu hissettirmelisiniz. Eğer bu ilişki kurulursa siz de karşınızdaki insan da iyi sevgili ve hayat arkadaşı demektir. Bir diğer önemli konu da güven tabii ki. Birbirinize gözünüz kapalı güvenebilmelisiniz ve hem sevgi hem de saygı duymalısınız. Çok klişe gelir bu sözler ama bir insan size tüm bunları hissettirebildiği an anlıyorsunuz ki tüm bunlar olması gereken şeyler aslında.

3 - Eşiniz ya da sevgiliniz bu günü unutsa ya da önemsemese tepkiniz ne olurdu?

Eğer bir taraf bu tarz şeyleri önemsiyorsa diğer taraf da onu hayal kırıklığına uğratmamak için küçük bir şey yapabilir. Bu o günü önemsemek değil yol arkadaşını, sevgilini, eşini önemsemektir.

4- Sevgililer gününde size ne hediye alınsın isterdiniz?

Karşımdaki insanın alacağı her hediye, söyleyeceği her şey benim için en büyük hediyedir. Spesifikleştirip illa bunlar olmalı demeye gerek yok bence :)

5- Sevgilinize ne hediye alacağınıza karar verdiniz mi?

Bu soruyu pas geçiyorum :)

6- Sevgililer gününü nerede nasıl kutlamak isterdiniz?

Bilmem hiç düşünmemiştim ama birlikte yemeğe çıkmak hoş olabilir.

7- Evli kişiler de sevgililer gününü kutlamalı mı?

Evli olmak sevgili olmamak değildir ki aşk, sevgi ve saygı devam ettiği sürece evli insanlara her gün sevgililer günü :)

8- 70 yaşında bir çiftin sevgililer gününü kutlamak için sizin de olduğunuz mekana gelmiş görseniz ne düşünürdünüz?

Onlar adına mutlu olup darısı başıma derdim herhalde :)

Bu mimi yapmadılarsa eğer
Makyajayenibaşlayankızı ve Audreyinşekerlerini mimliyorum :)

Sevgiler
Kırmızı Lale


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder