4 Mart 2014 Salı

Mim - Fil Fareden Neden Korkar?

Herkese merhabalaaar

Sevgili Mor Hastası beni mimlemiş. Kendisine teşekkür ediyorum kocamaaan :) Bir mim yazım daha var onu da en kısa zamanda yazacağım :)


Mimin ismi fil fareden neden korkar. Bakalım benim sorulara yanıtlarım nelermiş


1.En sevdiğiniz müzik türü hangisi? Neden? Bu türü kiminle tanıdınız? Ve bu türde son hızla kimi dinlemeye devam ediyorsunuz?
Tek bir kategoriyle sınırlayamam dinlediğim müzikleri. En en çok kimleri dinlemekten sıkılmam diye düşündüğümde ise Oi Va Voi, Portishead, Bülent Ortaçgil, Birsen Tezer. Caro Emerald'ı da çok severim.


2.Konuyu müzikten açmışken devam edeceğim..
Sizce ''iyi müzik'' diye bir şey var mıdır? Varsa nedir? Yoksa kişisel bir zevk meselesi olduğu için ''iyi müzik'' de kişiye göre değişir mi?

İyi müzik kişiye hoş gelen müziktir. Bireysel bir şeydir müzik zevki sonuçta. Kişinin kendini iyi hissettiği, içerisinde kendinden bir şeyler bulduğu müzik ona göre iyi müziktir.


3.En sevdiğiniz Türk ve yabancı yazarlar? (Ayrı kategoriler) Hangi kitabıyla tanıştınız ve başka hangi kitabını okudunuz? En çok hangisini beğendiniz? Neden? 
Peyami Safa'nın pek çok kitabını severek okudum. Dilini sade ve güzel buluyorum ve dönemi de güzel anlatıyor. Lisedeyken Agatha Christie'nin neredeyse bütün kitaplarını okudum. Pek severdim. En son Ruhi Mücerret'i okudum Murat Menteş'in. Yazısı da şurada


4.En sevdiğiniz filmler? (En az 5 tane) En sevdiğiniz diziler? (En az 3) Neden?

Friendse bayılıyorum. How I Met Your Mother izliyorum ama bir Friends değil. Game of Thrones'u izliyorum müthiş bir merakla. Bu ikisi dışında: Once Upon a Time ve Supernatural izliyorum. En sevdiğim filmlerden biri V for Vendetta sanırım. Avengers'ı da pek severim. En son American Hustle ve The Wolf of Wall Street'i izledim. Özellikle the Wolf of Wall Street'te Leonardo di Caprio'yu bir kez daha takdir ettim.


5.Hayat felsefenizi üç-beş-on madde ile özetleyin desem? (seçim sizin)


Pozitiflik ve güler yüzlülük başı çekiyor sanırım. Negatif, kötü düşünen insanları etrafımda istemiyorum. Kendimi çok geriyorum o tarz insanlarlayken. Güler yüzlü olmanın da bir çok kapıyı açtığına inanırım. Karşındaki insan güldüğünde siz de gülümsüyorsunuz ister istemez. 


6.Müziğe geri döneceğim, en sevdiğiniz 3 sanatçı/grup? Ve onların 5 şarkısı hangisi? Neden?

1. sorunun cevabına bakınız.

7.Bana herhangi bir ülkenin müzik piyasasını uzun uzun anlatın. ülke seçimi tamamen size kalmış.

uzun uzun anlatacak kadar hakim değilim herhangi bir ülkenin müzik piyasasına :) 

8.Sizce en güzel ve en kötü duygular nelerdir?Nedenlerini söylemeyi unutmayın!

En güzel duygu karşılıklı sevgi ve bu sevginin getirdiği huzur. En kötü duygu ise şüphe. Çünkü insan bir defa şüphe duyduğunda herhangi bir şeyden onun toparlanması çok çok zor oluyor.

9.''Bu adam benim idolüm.'' Dediğiniz biri var mı? Varsa kim? Yoksa olmak istediğiniz insanı bana siz anlatın.

Gamsız ve kaygısız biri olmak isterdim. Her söyleneni çok önemsiyorum. Bu kadar önemsememek isterdim her şeyi. 

10.Şu an neredesin, ne yapıyorsun ve bundan on yıl sonra nerede, ne yapacaksın? Bu hayattaki amacın ne abi? Ne için yaşıyorsun?

Şu an üniversiteden mezun olmaya çalışıyorum. Staj yapıyorum aynı zamanda da çalışıyorum. Ay yazarken yoruldum :D 10 yıl sonra muhtemelen yine öğretmenlik yapıyor olurum. Üniversitede mi yoksa ilköğretimde mi orası belirsiz tabii. Tek istediğim mutlu, huzurlu bir yaşam.

Bu mim için Mor hastasına tekrar teşekkür edip LifeofYasmina'yı mimliyoruum :)

2 yorum:

  1. Çok kişisel güzel bir mim olmuş canım, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler tatlış senin mimini de merakla bekliyorum :)
    Öpücükler :*

    YanıtlaSil