28 Nisan 2014 Pazartesi

Bitenler #2

Herkese merhabalaar
Bitenler ve çöpe gidenler yazılarını okumayı çok seviyorum. Okuması kadar yazması da eğlenceli bence. "Vay canına bu ayki hasılat baya iyi" diye gurur duyuyorum kendimle. Böyle küçük mutluluklar yaşıyorum işte :) Uzun bir süredir bitenler yazısı yazmadığım için elimde çok fazla ürün birikti. Toplu resim çekemedim çünkü ürünlerin bir kısmı Manisa'dayken bir kısmı da İstanbul'dayken bitti. Ayrı ayrı da olsa fotoğraflamayı başardım :)
Bu yazıda Manisa'dayken bitenleri yazacağım. Geri kalanını da başka bir yazıda yazacağım.


Bunlar Manisa'dayken bitenler


Loreal Pure Zone Arındırıcı Temizleyici Tonik: Buram buram alkol kokan bir tonik. Vaad ettiklerini gerçekleştirdiğini düşünmüyorum. Aksine cildimi aşırı kuruttuğu ve yaktığı zamanlar da oldu. Eski bir seri zaten, artık üretimde değil.
Loreal Pure Zone Tekrar Yağlanmaya Karşı Nemlendirici: Ben bu seriyi genel olarak beğenemedim. Yağlanmayı dengelediğini düşünmüyorum. Sivilce ve gözeneklere de bir etkisini göremedim ben. Üzgünüm canım bu seri olmamış benim gözümde. Ama yeni çıkan skin perfection'ı herkes çok övüyor ve merak ediyorum o seriyi.


Avon Advance Technique Argan Yağlı Şampuan: Avon'un şampuanlarını çok başarılı bulmazdım taa ki bu şampuanla karşılaşıncaya kadar. Buraya bir sürü kalpler koysam anca anlatabilirim sanırım sevgimi :) Saçlarımı uzun süredir kestirmiyorum mezuniyet balosunda uzun saçlı olabileyim diye ve bu sebepten dolayı saçlarımın uçları özellikle öldü. Bir de ince telli olunca saçlar iyice hacimsizleşiyor. Fakat bu şampuanı kullandığım süre boyunca saçlarım canlandı ve hacimlendi. Ayrıca mis gibi bir kokusu var. Kremsi kıvamı çok az bir şekilde köpürmesini sağlıyor. Doğallığı tartışılır tabii ki ayrıca çok da küçük sadece 250ml. Hemencik bitiyor anlayacağınız. Ama kesinlikle şans vermenizi gerektiren bir şampuan olduğunu düşünüyorum ben. Fiyatı da çok çok uygun :)


Elidor 7/24 Şekillendirici Bakım Kremi Belirgin Bukleler: Saçlarıma su dalgası yaptırdığım zamanlarda kullanırdım. Neredeyse yarısı duruyordu, tarihi geçtiği için attım. Saçlarım dalgalıyken severdim kullanmayı ama yine de köpük daha güzel belirginleştiriyor kesinlikle. Bu ürüne karşı nötrüm.


Sothys Vücut Peelingi: Bu ürün SYafroditeventinde bize İnanır Grup tarafından hediye edilmişti. Çok severek kullandım bu vücut peelingini. Tarçınlı, meyveli bir kokusu var. Benim için pek sıkıntı değildi ama koku hassasiyeti olanlara biraz ağır gelebilir. Bu ürünün en en en güzel kısmı ise vermiş olduğu yumuşaklık. Cildi çok güzel nemlendiriyor. Ba - yıl - dım!


Ceres İnceltici ve SıkılaştırıcıSelülit Giderici Vucut Kremi: Bu ürün numunesi de SYAfroditeventinde hediye edilmişti bizlere ve hemen kullanmaya başladım. Tabii ki bu tarz ürünlerde süreklilik şart. Bize verilen de sadece numuneydi ve her gün kullandım. Yaklaşık olarak 2 hafta kadar idare etti. Ürünü ilk sürdüğünüz anda cildinizde kızarıklık oluşuyor ve yanmaya başlıyor. Bu tarz kremleri kullananlar bilir zaten geneli böyledir. Ben bu yanma hissini sevmiştim şöyle ki işe yaradığını hissediyordum. Sadece krem kullanıp incelmeyi beklemek tabii ki olmaz. Dengeli beslenme ve sporla birlikte bu kremin incelmenize yardımcı olacağını düşünüyorum. Ben kullandığım süre boyunca(çok az bir süre kullandım)bariz bir şekilde olmasa da bir incelme sıkılaşma hissettim vücudumda. Bu tarz bir krem arıyorsanız bir şans verebilrsiniz Ceres'e. Bir dipnot da ürün paraben içermiyor ve hayvanlar üzerinde test edilmemiştir.

Bu yazının devamı gelecektir!
Sevgiler
Kırmızı Lale

3 yorum:

  1. bitenler yazısı okumayı bende çok seviyorum :) okudukça ben rahatlıyorum :)
    gelsin yeniler

    YanıtlaSil
  2. Ceres'i severek kullandım neredeyse orjinal boy bitmek üzere ama bize ürünü sunum yapan bayan yanlış hatırlamıyorsam 41 gün hiç aralıksız kullanın demişti, yoksa en baş güne dönüyorsunuz. Ben 2 hafta aralıksız kullandım sonra şehir değiştirmeler vs derken 2 kullan 3 kullanmamaya döndü. Ama o 2 hafta boyunca sıkılaşmayı hissettim. İlk başta dediğin gibi kızarıp, karıncalarındı spor yaparken ısındı kremi sürdüğüm bölgeler. Tek sevmediğim yanı elimle sürdüğüm için doğal olarak :D orada da bir kaşıntı bir kızarıklık hemen sabunlayınca falan geçti allahtan :))) ayy cok uzun oldu bu yorum. Gelsin yeniler ;)

    YanıtlaSil
  3. @palatosun: Aynen canım bence de :)
    @yabanmersini: Öncelikle bilgilendirici ultratatlı yorumun için teşekkürleer :) Ben de tam boyunu denemek isterim çünkü az kullanmama rağmen memnundum. Ben de bir seferinde kolumu kaşımışım yanlışlıkla ve yanmaya başladı hemen fark edip yıkamıştım. Özellikle derinin hassas ve ince olduğu bölgelerde kullanılmaması gerektiğini söylemişlerdi bize de :)
    Sonuç olarak bence de gelsin yeniler kızlar! :*

    YanıtlaSil