7 Mayıs 2014 Çarşamba

Wishlist #1

Herkese merhabalar
Uzun süredir bir wish list yapmak istiyordum. Hem bu sayede isteklerim doğrultusunda alışveriş yapmış olurum diye umut ediyorum bundan sonra :)
Biraz kozmetikle başlayayım diyorum.

1. MAC Pro Longwear Concealer: İlk sırada kapatıcı geliyor çünkü bugün yarın bitecek kapatıcım. Ve hakkında bir sürü şey okuduğum Mac Pro Longwear Kapatıcıyı çok merak ediyorum. Vallahi ihtiyacım var o yüzden alacağım! :) 55tl gibi bir fiyatı var. Fiyatı biraz tuzlu ama istiyorum da istiyorum. (Alternatif kapatıcı önerisi olan varsa yorum olarak yazarsa sevinirim. Alternatiflere de açığım tabii ki :)




2. Real Techniques Blush Blush- Allık fırçası: Bu da ihtiyaç gerçekten bakın :)  Kullandığım bir allık fırçası var ama zerre memnun değilim. İtalya'dayken yokluktan almıştım bir tane. Çok allık kullanan biri değilim ama bence sebebi dandik allık fırçam! O yüzden en kısa zamanda çok methedilen bu fırçayı almak istiyorum. Birçoğunuzun bildiği gibi artık Real Techniques fırçalar Watsons ve Gratislerde satılmaya başlandı. 35tl gibi bir fiyatı vardı yanlış hatırlamıyorsam. Güzel bir indirim bekliyorum almak için. Ne yalan söyleyeyim şu iki gündür biraz canım sıkkın. O yüzden kendimi alışverişe vurasım var. Ama bir yandan da Ebru yavaş ol daha mezuniyetin var, ev taşıma işlerin var ohoo diyorum. Önümüz anneler günü malum ve güzel indirimler olur inşallah maşallah amin.

Gayet gerçekçi ve ihtiyaç doğrultusunda bir wish listim var fark ettiyseniz ve kozmetik dışında da bir kaç isteğim var tabii ki
3. Vans Old Skool Sırt Çantası: Bir sırt çantasına ihtiyacım var ve siz böyle sevimli bir sırt çantasına hayır diyebilir misiniz ki? 90tl civarındaydı fiyatı. Umarım bulur, alırım.


4. Kimono diye adlandırılan ceket: Şu güzel bahar havalarında böyle bir kimonom olsa da giysem demiyor musunuz hiç içinizden? Ben sürekli diyorum ve H&M'de 35tlye bu güzelliği alabilirsiniz. Alacağım, almalıyım!
5. Siyah babet: Çok klasik evet biliyorum ama şu anki siyah babetim çok rahatsız ve eskidi. Şu arkadaş da benim olursa mutlu olacağım. Yine H&M'de 30tlye bulabilirsiniz bu babetleri. Çok çok tatlı bir pudra rengi de var. Uygun fiyatlı babet arayışındaysanız H&M'e uğrayın derim.
İşte benim 5 parçalık tamamen ihtiyaç doğrultusunda şekillenen, sade, mütevazı ama şirin wish listim böyle. Yukarıda da belirttiğim gibi önerilere açığım :)
Sevgiler
Kırmızı Lale

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. İşte bir wish list! Bayılıyorum wish list yazılarına ve kesinlikle yönlendirici oluyor alışverişe çıkarken, ben benim kozmetik wish list'imi bitirdim neredeyse ^^ Blush brush'ı kesinlikle öneriyorum bende kullanıyorum ve bayılacağının garantisini veriyorum sana :)
    http://ipeknazls.blogspot.com.tr/2014/05/real-techniques-blush-brush.html buradan yazımı okuyabilirsin :) Umarım en yakın zamanda tamamlarsın istediklerini :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Daha fazla dayanamadım ve aldım Blush Brush'ı :) Yazını da okudum canım gayet güzel anlatmışsın. Henüz kullanmaya başlamadım. Bir an önce kullanıp yorumlarımı paylaşacağım ben de.
    Sevgiler :*

    YanıtlaSil