10 Eylül 2016 Cumartesi

The Balm - Time Balm Makyaj Bazı

Herkese merhabalar

Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım ve oldukça popüler olan bir makyaj bazından bahsedeceğim. Hepimizin aşina olduğu bir baz kendisi. The Balm'ın Time Balm Face Primer'ından bahsediyorum tabii ki.

Az biraz makyaja aşina olan kişilerin bildiği gibi makyaj bazı yüzümüzü makyaja hazırlayan ve yapılan makyajın kalıcılığını artıran bir ürün. The Balm'ın bu ürünü de bahsettiğim özelliklere ek olarak ayrıca pürüzsüz bir yüz vadediyor. Peki nasıl oluyor bu pürüzsüz yüz?




Ürün fotoğrafta da gördüğünüz gibi silikon bir yapıda ve içerisindeki silikon sayesinde yüzünüze sürünce kayboluyor hissi veriyor. Aslında tam bu noktada kırışıklıklara, gözeneklere doluyor ve bunun sonucu olarak da yüzü daha pürüzsüz gösteriyor. Tüm gözeneklerim bir anda kayboluyor mu peki? Ben de açıkçası tamamen gözeneklerin yok olması gibi bir etkisi olmuyor fakat daha az belirgin hale geliyor gözeneklerim ki bu da beni memnun ediyor. Makyajın kalıcılığını artırma konusunda da başarılı olduğunu söyleyebilirim. Özellikle uzun süre dışarıda kalacaksam bu bazı tercih ediyorum. 


Fakat öncesinde iyice bir cildin nemlendirilmesi gerektiğini düşünüyorum. Nemlendirmeyi unutup direkt bazı uygulamaya kalktığım zaman cildim vakum gibi emiyor ürünü ve böylece normalden daha fazla ürün kullanmış oluyorum.

Artısıyla, eksisiyle deneyimlediğim ürün bu şekilde. Makyaj bazı arıyorsanız hazır Gratis'te %40+%10 indirim varken şans verebilirsiniz.

Sevgiler
Ebru

5 yorum:

  1. Fiyatı nedir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Ben urunu alali baya oldu ama yanlis hatirlamiyorsa 25-30tl civari bir fiyati vardi.

      Sil
  2. benimde merak ettiğim bir ürün ama cildim kuru olduğundan cesaret edemiyorum... bugüzel paylaşım için teşekkürler... bende bloguma beklerim sevgiler.

    soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil